Get Adobe Flash player

cssp

Znajdź szkolenie

Kalendarz szkoleń

poprzednim miesiącu listopad 2014 następnym miesiącu
N P W Ś C Pt S
week 44 1
week 45 2 3 4 5 6 7 8
week 46 9 10 11 12 13 14 15
week 47 16 17 18 19 20 21 22
week 48 23 24 25 26 27 28 29
week 49 30
poprzednim miesiącu grudzień 2014 następnym miesiącu
N P W Ś C Pt S
week 49 1 2 3 4 5 6
week 50 7 8 9 10 11 12 13
week 51 14 15 16 17 18 19 20
week 52 21 22 23 24 25 26 27
week 1 28 29 30 31

Zamów newsletter




Wiadomość HTML?

stat4u

 

 

„PRAKTYCZNE ASPEKTY BUDŻETOWANIA I WYDATKOWANIA ŚRODKÓW FUNDUSZU PRACY NA WYDATKI FAKULTATYWNE, KSIĘGOWANIA, KONTROLI, INWENTARYZACJI ORAZ LIKWIDACJI W ZAKRESIE NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII STOSOWANYCH W PUP”

Temat szkolenia

„PRAKTYCZNE ASPEKTY BUDŻETOWANIA I WYDATKOWANIA ŚRODKÓW FUNDUSZU PRACY NA WYDATKI FAKULTATYWNE, KSIĘGOWANIA, KONTROLI, INWENTARYZACJI ORAZ LIKWIDACJI
W ZAKRESIE NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII STOSOWANYCH W PUP”

Adresaci szkolenia

Szkolenie adresowane jest do: Głównych księgowych i pracowników służb księgowych PUP oraz innych pracowników zainteresowanych tematyką szkolenia.

Cele szkolenia

Nabycie praktycznej wiedzy z zakresu planowania, realizacji i kontroli zakupów
i usług w zakresie nowoczesnych technologii w PUP, dokonywanych ze środków Funduszu Pracy. Pełny aspekt finansowo-księgowy.

Nazwy poszczególnych zajęć edukacyjnych (ramowy program szkolenia)

 

Moduł I: Planowanie i budżetowanie nowoczesnych technologii w PUP.

  1. 1.Aktualny warsztat pracy pracowników PUP w aspekcie technologicznym.
  2. 2.Strategia zakupów dokonywanych ze środków Funduszu Pracy na wydatki fakultatywne, zgodnie z artykułem 108 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r.
    o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2008r. nr 69 poz. 415
    z późn. zmian.)
  3. 3.Budżetowanie zakupów dokonywanych ze środków Funduszu Pracy i usług IT – wpływ głównego księgowego na właściwe kształtowanie polityki zakupowej oraz na prawidłowe wydatkowanie środków na wydatki fakultatywne z Funduszu Pracy.
  4. 4.Realizacja budżetów. Odejście od metody „tak-nie” i „są środki - brak środków”.

Moduł II: Księgowanie, kontrola, inwentaryzacja i likwidacja składników majątkowych IT, usługi IT.

1. Księgowanie operacji zakupu w aspekcie rachunkowości budżetowej, opisywanie dokumentów księgowych.

2. Sposób przyjęcia składnika majątku zakupionego ze środków Funduszu Pracy zgodnie z art. 108 ust. 1 w/w ustawy.

3. Kontrola zarządcza w zakresie IT.

4.   Inwentaryzacja sprzętu i oprogramowania zakupionego ze środków Funduszu Pracy – narzędzia i aspekty praktyczne.

5. Likwidacja środków trwałych – aspekt księgowy i zachowania bezpieczeństwa informacji.

6. Usługi IT.

Moduł III: Warsztat pracy głównego księgowego.

1.  Warsztaty - przykłady ujmowania w księgach operacji z zakresu IT.

2.  Współpraca głównego księgowego z ASI i ABI.

3.   Praktyczne wskazówki dla służb finansowych PUP, w zakresie trendów rozwoju technologii -aspekt księgowy.

Termin szkolenia

 

22.–24.10.2012r.

Miejsce szkolenia

 

Hotel „Natura Tour”, ul Kościuszki 23, 34 – 500 Zakopane  

Uprawnienia po ukończeniu szkolenia

 

Zaświadczenie o ukończonym szkoleniu na podstawie & 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r.

w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych

(Dz. U. poz. 186)

Cena brutto za 1 osobę

 

1400,00 zł   +   koszty zwrotu za dojazd

 

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej o ciasteczkach Sprawdź.

Zgadzam się

EU Cookie Directive Module Information