Get Adobe Flash player

Znajdź szkolenie

Kalendarz szkoleń

poprzednim miesiącu lipiec 2014 następnym miesiącu
N P W Ś C Pt S
week 27 1 2 3 4 5
week 28 6 7 8 9 10 11 12
week 29 13 14 15 16 17 18 19
week 30 20 21 22 23 24 25 26
week 31 27 28 29 30 31
poprzednim miesiącu sierpień 2014 następnym miesiącu
N P W Ś C Pt S
week 31 1 2
week 32 3 4 5 6 7 8 9
week 33 10 11 12 13 14 15 16
week 34 17 18 19 20 21 22 23
week 35 24 25 26 27 28 29 30
week 36 31

Zamów newsletter




Wiadomość HTML?

stat4u

 

 

„PRAKTYCZNE ASPEKTY BUDŻETOWANIA I WYDATKOWANIA ŚRODKÓW FUNDUSZU PRACY NA WYDATKI FAKULTATYWNE, KSIĘGOWANIA, KONTROLI, INWENTARYZACJI ORAZ LIKWIDACJI W ZAKRESIE NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII STOSOWANYCH W PUP”

Temat szkolenia

„PRAKTYCZNE ASPEKTY BUDŻETOWANIA I WYDATKOWANIA ŚRODKÓW FUNDUSZU PRACY NA WYDATKI FAKULTATYWNE, KSIĘGOWANIA, KONTROLI, INWENTARYZACJI ORAZ LIKWIDACJI
W ZAKRESIE NOWOCZESNYCH TECHNOLOGII STOSOWANYCH W PUP”

Adresaci szkolenia

Szkolenie adresowane jest do: Głównych księgowych i pracowników służb księgowych PUP oraz innych pracowników zainteresowanych tematyką szkolenia.

Cele szkolenia

Nabycie praktycznej wiedzy z zakresu planowania, realizacji i kontroli zakupów
i usług w zakresie nowoczesnych technologii w PUP, dokonywanych ze środków Funduszu Pracy. Pełny aspekt finansowo-księgowy.

Nazwy poszczególnych zajęć edukacyjnych (ramowy program szkolenia)

 

Moduł I: Planowanie i budżetowanie nowoczesnych technologii w PUP.

  1. 1.Aktualny warsztat pracy pracowników PUP w aspekcie technologicznym.
  2. 2.Strategia zakupów dokonywanych ze środków Funduszu Pracy na wydatki fakultatywne, zgodnie z artykułem 108 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r.
    o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz.U. z 2008r. nr 69 poz. 415
    z późn. zmian.)
  3. 3.Budżetowanie zakupów dokonywanych ze środków Funduszu Pracy i usług IT – wpływ głównego księgowego na właściwe kształtowanie polityki zakupowej oraz na prawidłowe wydatkowanie środków na wydatki fakultatywne z Funduszu Pracy.
  4. 4.Realizacja budżetów. Odejście od metody „tak-nie” i „są środki - brak środków”.

Moduł II: Księgowanie, kontrola, inwentaryzacja i likwidacja składników majątkowych IT, usługi IT.

1. Księgowanie operacji zakupu w aspekcie rachunkowości budżetowej, opisywanie dokumentów księgowych.

2. Sposób przyjęcia składnika majątku zakupionego ze środków Funduszu Pracy zgodnie z art. 108 ust. 1 w/w ustawy.

3. Kontrola zarządcza w zakresie IT.

4.   Inwentaryzacja sprzętu i oprogramowania zakupionego ze środków Funduszu Pracy – narzędzia i aspekty praktyczne.

5. Likwidacja środków trwałych – aspekt księgowy i zachowania bezpieczeństwa informacji.

6. Usługi IT.

Moduł III: Warsztat pracy głównego księgowego.

1.  Warsztaty - przykłady ujmowania w księgach operacji z zakresu IT.

2.  Współpraca głównego księgowego z ASI i ABI.

3.   Praktyczne wskazówki dla służb finansowych PUP, w zakresie trendów rozwoju technologii -aspekt księgowy.

Termin szkolenia

 

22.–24.10.2012r.

Miejsce szkolenia

 

Hotel „Natura Tour”, ul Kościuszki 23, 34 – 500 Zakopane  

Uprawnienia po ukończeniu szkolenia

 

Zaświadczenie o ukończonym szkoleniu na podstawie & 18 ust. 2 rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 11 stycznia 2012r.

w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych

(Dz. U. poz. 186)

Cena brutto za 1 osobę

 

1400,00 zł   +   koszty zwrotu za dojazd

 

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej o ciasteczkach Sprawdź.

Zgadzam się

EU Cookie Directive Module Information